نوآوری بهینه سازی قطعات سرویس را تسریع می کند

نرم افزار PTC با برنده جایزه برنده جایزه PTC و برنده جایزه نرم افزار PTC قابلیت های آن را افزایش داده است استفاده از یادگیری ماشین ، هوش مصنوعی و موتورهای بهینه سازی پیشرفته. با این قابلیت های جدید ، مشتریان سرویس دهنده از جمله جان دیر ، فولکس واگن ، نیروی هوایی ایالات متحده ، گارد ساحلی ایالات متحده ، بوئینگ ، هانیول ، فیلیپس ، ترمو فیشر علمی ، پرات و غیره. ویتنی ، و صدها نفر دیگر ، قادر به استفاده از پتانسیل کامل مشاغل خدماتی خود هستند.

لسلی پاولسون ، مدیر کل واحد بازرگانی خدمات ، PTC ، گفت: "در حالی که سازمان ها برنامه های تحول دیجیتال را آغاز می کنند ، ما شاهد فناوری هایی هستیم که فرصت های مهیجی را برای نوآوری در خدمات ایجاد می کند." "سازمان هایی که در راه حل های مدیریت قطعات مدرن خدمات سرمایه گذاری می کنند ، یک مزیت برجسته دارند که بیش از انتظارات مشتری است." اثرات همگرا سازی سرویس دهی ، تحول دیجیتال ، اینترنت اشیا و تحول در خدمات ، نیاز به فناوری اثبات شده را برای کاهش عدم قطعیت زنجیره تأمین خدمات ، به حداکثر رساندن زمان و دسترسی تجهیزات و به حداکثر رساندن چرخش موجودی و گردش پول تشدید می کند.

در جدیدترین نسخه ، Servigistics از موتورهای یادگیری ماشین و بهینه سازی پیشرفته برای بهبود دقت پیش بینی ، استفاده حداکثری از موجودی و بودجه موجود و به حداقل رساندن اختلالات نظم و برنامه ریزی استفاده می کند. این نسخه همچنین ویژگی های قابل توجه جدیدی را به ماژول تجزیه و تحلیل عملکرد و هوش از جمله استفاده از تکنیک های هوش مصنوعی برای انجام تجزیه و تحلیل علت ریشه و شناسایی استراتژی های بهبود برنامه ریزی زنجیره تامین اضافه می کند. Servigistics همچنین یکپارچه سازی پیشرفته با ThingWorx ، پلت فرم IoT صنعتی برنده جایزه PTC ، ماژول مدیریت قطعات متصل سرویس خود را تقویت کرد.

Vipul Agrawal ، معاون رئیس جمهور ، مدیریت محصول ، PTC ، گفت: "فن آوری Servigistics به لطف تخصص داخلی بی سابقه و همکاری ما بین دانشگاه ها ، مشتریان و شرکا به سرعت تکامل می یابد." "ما بیش از 1 میلیارد دلار سرمایه گذاری کرده ایم تا الگوریتم ها ، علوم و ریاضیات بهینه سازی زنجیره تامین خدمات را تنظیم و تنظیم کنیم. علاوه بر این ، ما با موفقیت از فلسفه تفکر طراحی برای تغییر تجربه کاربر استفاده می کنیم. " Servigistics تاکنون گسترده ترین پایگاه نصب مشتری را دارد. از طریق گروه مشاوره مشتری Servigistics ، این مشتریان تأثیر مستقیمی بر اولویت بندی نرم افزار ، تأثیر نقشه راه و فرصت به اشتراک گذاشتن موارد استفاده خود دارند ، که این امر نوآوری های نسل بعدی را القا می کند.

کپی رایت © 1399. تمام حقوق قالب محفوظ است. طراحی توسط شرکت نسل جدید

ارتباط با ما
بستن

شماره همراه

عنوان

توضیحات

ارسال